I stockholm

Tjoho.
Igår somsagt var jag på älsklings student, sen åkte vi hem till honom igen och fikade lite,sov nån timma för varken han lr jag hade sovit mycket, någon timma bara. så det va skönt o få sova lite iaf.
Sedan ringde min bror o sa att han va framme nästan,så va bara för mig att gå ut då, sa hejdå till älskling och så :( uffA
Sen åkte vi hem, jag packade åså, sen åkte vi vidare till min syster, hälsade på lite där.
Sedan åkte vi mot stockholm, sen vart vi skithungriga, svängde in mot donken, men de var stängt, kom nån minut försent, så happ. Åkte vidare. Som tur fanns det en annan donken i närheten som var öppen, hihi
Någon halvtimma senare var vi framme!
Kollade på tv bara och så, var skit trött.
Nu sitter jag här iaf,klockan är 10.41 , sitter och skriver med älskling på msn, skönt. Snart åker han :( buhu!
Jaja nu orkat jaää blogga. Hörshej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0