bloggbloggblogg

Hellu,
Minns knappt vad jag gjort domhär dagarna som jag inte har bloggat men kan vell skriva det jag minns iaf.
I måndags så har jag för mig att jag o sara va till pappa en sväng, gick en promenad upp till storvik o kollade runt lite, haha
Grillade och så hemma hos pappa, sedan gjorde vi inte så mycket mer vad jag minns, drog hem med 11 bussen, ladda ner nån film o sov typ. haha
Tisdags så stack jag o sara till hedåsen, där fann vi även becca och johanna, badade en massa o solade.
drog hem med halv 7 bussen ungefär, sedan drog jag och sara hem till maria.
Sen skulle vi gå hem en sväng för o hämta nått, minns inte nu vad det var, så börja det ösregna, precis när vi gick, kulkul. haha
Skönt med en dusch sen vare iaf.
Gjorde inte så mycket, satt o snacka minnen o en massa saker. mysigt!
Idag så drog vi hem från maria runt halv 1 eller nått. gjorde inte så möe, runt 6 drog jag, sara,becca o johanna till gävle till sommarkväll. sara drog från oss på engång, -.- men vi hade roligt endå :) (yy
Kom hem runt 12.sitter här nu o ska strax sova. myspys. hihih









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0