lite vad som hänt.

Hallå,
Jag har inte bloggat sen i tisdags, så kan berätta ungefär vad jag gjort dom senaste dagarna som jag minns!
Onsag: Drog till älskling, mysmys!
torsdag: Minns fan inte vad vi gjorde alltså, dåligt minne man har! haha.
Fredag: jag älskling o en av hans polare drog och badade lite o solade, skönt, senare på kvällen drog vi till hans polare o drack lite där då. trevligt.
Lördags så drog jag o älskling o 4 av hans polare ut på en cykel tur, skulle cykla till något badställe,minns nu inte vad det hette, ojoj, satt där och smådrack iaf, mysigt! Drog hem runt 11 eller något, ingen aning om vad klockan var iaf.
Söndags så gjorde vi inget alls, dog typ av värmen, åt glass, knappt det hjälpte! Älskling följde med till gävle för han skulle till hans far, så han stod o väntade med mig på min buss, gulligt. kom hem runt 21.00 typ.
Duschade, plattade affrot, tittade på en film, såg en skitbra jävel!! " Just like heaven" fyfan grät nästan på slutet, men sen vart det ett lyckligt slut endå, (Y) Den måste alla bara se!
Nu ska jag fixa mig lite, Sara kommer ju snart med tåget!!! hihi, fan ett år sedan hon var hemma sedan ungefär, fan skönt o ha henne hemma igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0