skriver av mig lite

I torsdags sov jag hos Johanna, gjorde ingenting speciellt, på fredagen fyllde hon år så vi käkade tårta och så :D
Sedan kom pappa och hämtade mig, han skjutsade hem mig.
Minns inte riktigt vad jag gjorde, men fixade mig och så, sedan drog jag till skutskär till Dajjes.
Gjorde inget speciellt i helgen, solade lite och tog de lungt bara.
I söndags drog jag hem, mötte johanna vid bussen, sen gick vi till donken och käkade glass, sedan gick vi runt lite bara, mötte Sara, sen kom johannas buss så hon drog hem, jag o sara gick hem, ladda ner lite filmer.
Te.x "remember me" tog ett tag o starta för det dampade, lära packa ihop filer o skit, o de gick ju inte bra, sen funkade det äntliigen, då sitter man helt inne i filmen efter att typ halva gått, då stängs filmen av och den andra halvan finns inte, vadfan. lack.se
Sedan såg vi en annan film iaf " the final destination 4" skit bra, värd att se! :D
Fårse vad som händer idag, kanske drar o badar eller nått, så jävla varmt!
Lite skönt det va med en kall dusch precis när man vakna imorse eller :D fifan
Jaja, skriver kanske mer senare, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0