Måndag

Helluhellu
Idag så drog jag och Johanna till valbo på jakt efter en ny plattång som jag skulle ha, hittade en men vet inte om jag vart så nöjd, men duger vell ett tag iaf, köpte även ett par shorts för mina gick nämnligen sönder tidigare idag (Y
Gick till donken efter o köpte nån glass o cheesburgare o läsk, mums!
Sedan gick vi till IKEA och kollade lite, testade soffor o lite sånt, hah, sedan fick vi popcorn när vi gick ut,mumma.
Drog tillbaks till Sandviken, sedan drog vi till Hedåsen, satt där på bryggan o solade lite o käka glass. mys!
Kom nyss hem, ska nog hoppa in i duschen och så. Skoent.
Fan att man inte blir nå brun alltså, lite kanske men fan inte mycket, vad fan ska man göra då :( får panik, haha
Ne dusch nu alltså :) hörshoj , sällan. Slänger upp nån bild åh!

Kommentarer
Postat av: Johanna

WOHOOO ... Party idag ... Ba för du nte blir brun alllls o jag fick feta randen efter 10 min o solen wohooho ! popcorna var goda dom förfan !! käka up halva mina å ;D tjockiiiiis oooh :D

åååh lilla jsssika blev lurad på plattången trodde hon skulle få den bra ,men nää hehehehehe ...



hihihihihiih bussen jessika ;) cyklarna fyfan kul :D:DD:

näfan nu räcker de:D

2010-06-28 @ 21:22:48
Postat av: jag själv.

Haahahah, int ä ja tjockis int, lite kanske D: dom såg så smarriga ut ju ,hihi.

hahaha, bra på o komentera du unge :)):) bra dää

2010-06-28 @ 21:26:07
URL: http://jessikasttrandbergg.blogg.se/
Postat av: sara

va fin du är! : D vart har du köpt tightsen? assnygga. velat ha såna länge :( ofta ni fick gratis popcorn :(

2010-06-28 @ 22:21:19
URL: http://sarabraceface.blogg.se/
Postat av: jag själv.

#2 aw, du med :) köpte dom på Gina :D

jaaa, det fick vi, ihihi (A)

2010-06-28 @ 22:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0