veckans händelser typ.

Nu har jag inte skrivit sen förra söndagen, suger verkligen på att blogga, haha!
Har varit med älskling hela veckan typ! :)
Det var ju midsommar i fredags, vi var på någon fest, funkade. Drog hem rätt tidigt och så, men det gick bra det med!
Idag så har vi varit med Dajjes syster till valbo, varit där hela dagen typ, skit varmt har det varit!
Sedan skjutsade dom hem mig, sen kom min bror och hämtade mig, följde med hem till honom och kickan, va där o grillade och så, trevligt.
Gick hem sen med mamma och maria.
har nyss duschat, skönt! Ska nog strax titta på en film o sedan försöka sova, rätt trött!
Imorgon måste jag köpa en ny plattång, alla går sönder, helt sjukt. jaja!
hörsheJ
Jag har "rött" hår eller nått för tillfället, haha. försökt färga över men gick ju inte så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0